Goed geprobeerd allemaal, you tried.
Tijd om de top 3 bekend te maken die een voordeeltje zullen krijgen. Ik heb alle roasts met een voldoende eruit gehaald en toen gekeken welke het leukste waren. Iemand met meerdere leuke roasts maakt meer kans natuurlijk op een top 3 notering. Uiteindelijk was dit de uitslag:
Op plek nummer 3 is geëindigd...
BjorrnHoewel ik dit repertoire naast je frikandellen in het vriesvak zou leggen als ik jou was.
D*N is zó dom, hij dacht dat deze opdracht met deze deelnemers daadwerkelijk voor grappige one-liners zou zorgen
Nah, ik zie jullie gewoon graag jezelf voor schut zetten
Op plek nummer 2 is geëindigd...
RicardoSlechte grappen moeten soms ook gemaakt worden!
Ambassadeur van de kruidvat die zijn vriendjes niet volgens het slogan uitkiest. Hij is alles behalve verrassend en voordelig
Gelukkig ben jij wel verrassend en voordelig. Je bent verrassend slecht in het spel en zo voordelig dat we gewoon twee flops voor de prijs van één krijgen
En een duidelijke nummer 1 plek voor...
SanmolJe was bijna net zo grappig als dat je thirsty bent en ho ho voordat je reageert:
Jullie zuurverdiende voordeeltjes krijgen jullie z.s.m. per pm. Laten we overgaan naar de lunch. Er zijn tijdens de shade battle twee diva's die het niet meer aankonden en dood zijn neergevallen. De eerste is....
Drenziboy Maar dat was niet de enige die het niet meer aankon, gekke meid. Nee ook deze diva kon het niet meer aan....
Mitchkox
Het is weer dag! Jullie willen wraak, er lopen nog steeds bloedlustige paparazzi rond, wat gaan jullie er tegen doen?!
Stemmen kan tot
Morgen 20:00Deelnemerslijst:
1. monkeysuncle
3. Miek1999
5. Molfreak
6. Hillo
7. Convans
8. FrankLapidus
9. Sanmol
12. Molduck
14. Bjorrn
15. Lucy