1. monkeysuncle: Ik dacht eerst dat dit een forumnaam was van een kind van 6. Blijkt deze grote meneer al zelf kinderen te hebben...
2. Mitchkox: Mitch cock. Ja wat voor een *** ben jij. Je dansmoves lijken me gekopieerd van Theresa May.
3. Miek1999: Stille waters, diepe gronden. Alleen ben ik al erg laag gevallen en heb ik jouw bodem nog niet bereikt.
5. Molfreak: Met een profielfoto van Gilles De Coster lijk je wel stoer, alleen is de spleet tussen zijn tanden de enige gelijkenis.
6. Hillo: Hillo? Hi lo ser! Bedankt voor het deelnemen en tot nooit meer.
8. FrankLapidus: Het kneusje van de groep die helemaal Lost is.
9. Sanmol: Een echte diva, tot de computer uitgaat en in de spiegel gekeken wordt.
12. Molduck: Een eend en een mol. Dan zit je niet alleen dwaas te kwaken, ben je nog eens stekeblind ook.
13. DRenziboy: DRenziboy werd net toegelaten in de kleuterklas. Helaas leren ze weerwolvenspel pas in het 1ste leerjaar.
14. Bjorrn: Bjorn betekent blijkbaar sterk als een beer. Een teddybeer ofc
15. Lucy: Mevrouw denkt dat ze alle discussies kan winnen met haar grote mond? Volgens mij heeft een grote mond maar 1 voordeel.. Om mensen mee omver te blazen, want met woorden lukt het langs geen kanten.
17. Jacco: De naam van Jacco daalt in populariteit. In 2019 werd deze naam minder dan 25 keer gekozen. De reden lijkt me duidelijk.
19. LuchtManiak: Hij is letterlijk lucht voor mij.
20. Hautoa: / (9 minuten naar je kutnummer luisteren was erg genoeg. Hier ga ik geen woorden aan vuil maken).
21. belg: Achter zo'n originele forumnaam kan enkel een Nederlander schuilen.
22. Ricardo: Flopperdeflopperdeflop. Ik ben Ricardo en ik slaap ieder nacht met een opblaaspop.
23. SpacyColours: Spacy lijkt op een Rubik. Je mag er aan draaien wat je wil, je vindt nooit de juiste kant van hem, ook al zie je verschillende kleuren. Uiteindelijk ben je hem zodanig beu dat je er nooit meer naar omkijkt.
24. Ycaris: Papa heeft je nochtans geleerd om niet te dicht bij de zon te vliegen..
25. Brtdm: Als je leven bestaat uit het houden van preselecties voor elk land op de RN Song Contest, dan lijkt dit weerwolvenspel een hoogtepunt om in je dagboek te noteren.
26. michael90: Je naamgenoot had waarschijnlijk meer succes bij de jonge meisjes..