Nog kort mijn uitleg voor mijn stem op Jacco:
Groep D is momenteel gewoon het meest verdacht voor mij. belg geef ik het voordeel van de twijfel, maar tussen Jacco, HIDM, Luchtmaniak en Hautoa kan verder niet goed kiezen. Dus binnen die groep redelijk random stem.
We hebben inhoudelijk nog geen informatie verder, dus ik kan momenteel op niemand echt goed beargumenteerd stemmen. Dat gaat pas lukken nadat we een wolf eruit hebben geknikkerd of de ziener met info is aankomen zetten. En met de 378 kan ik ook nog niet echt iets concreets.
Luchtmaniak geef ik deze ronde ook nog even het voordeel van de twijfel door deze post over Vermoljoen:
Ik vind dit een vrij zwakke redenatie, zou een weerwolf zich zó in de spotlights zetten op moment 1? Juist in een grote groep als deze wil je denk ik lekker meerijden een aantal beurten om het deelnemersveld in te dunnen. Wellicht wordt er dan vanzelf een keer een wolf burgemeester.
Oftewel: ik zie nog niet echt een wolf in Vermoljoen. Weliswaar zat hij in de Billie-groep, maar daar zat jij ook in. Oftewel: vooralsnog ben jij voor mij net zo verdacht.
Al zou je dit als wolf ook prima kunnen zeggen op het moment dat de nummer 2 in de stemming ook geen wolf is.
Ik ben overigens nog best bereid om te switchen naar Hautoa. Ik had een gelijkwaardigere verdeling verwacht in de stemresultaten op groep D en begin daarom nu toch te twijfelen.