Ik heb alleen niet gereageerd op het ruilen, maar daar heb ik ook niks meer aan toe te voegen eigenlijk. Ik stelde het voor, ging toen even eten, mijn man stelde voor een film te kijken, ik dacht niet meer aan wolven en zei ja, en toen was het te laat.
Iemand anders had ook altijd kunnen ingaan op jouw aanbod, toen ik om 19:30 bv nog niet online was geweest. En vervolgens zeggen dat ik niet meer hoefde. Het is niet zo dat alleen ik die ruil mocht doen. Dus met dat ik het onmogelijk maak voor anderen ben ik het totaal niet eens.
Het voorstel om te ruilen en er dan niet zijn, betekent dat je het voor een ander niet mogelijk maakt om te ruilen. Ik zat op je te wachten. Je had ook kunnen aangeven dat je er niet zou zijn vanaf een bepaald moment.
Daarnaast vind ik dat de ziener met rust gelaten moet worden, die moet zichzelf bekend maken als het relevant lijkt voor de ziener. Iedereen die de ziener pusht vind ik verdacht. Ik hou helemaal niks tegen, de ziener leest mee en snapt (hopelijk) de groepssamenstellingen wel en wat daar handig in is.
En ja natuurlijk kunnen de onverdachte groepjes incorrect zijn, daar zijn al overzichten van. En speculeren heeft wel zin, want alle info helpt.
Verder heb ik volgens mij op al je punten geantwoord.
Voor wat betreft je andere vraag in je laatste post: je sraat op m’n lijstje, bent niet per se minder verdacht wmb, maar ik verdenk anderen meer.
Denk dat alles dus nu wel gezegd is rondom onze discussie?