En nu de stemmen
Dit is een lastige beslissing, want we zitten inmiddels in de laatste fase van het spel. Nu dat iedereen zo erg gewaagd aan elkaar is gaat het om de kleine details. Sanmol en ViWiRu doen het al een tijdje vrij gemiddeld goed en wisten deze keer ook alle vragen. Enigmatv scoorde het hoogst en KingLennart doet het altijd al heel erg goed. We gaan hierna naar de top 4 en uiteindelijk zal ik toch tegen iemand moeten strijden in de finale. Het liefst doe ik dat tegen iemand waar ik ook echt tegen kan winnen, en zal er dus een sterke tegenstander eruit moeten:
Monkeysuncle.Sanmol. Als je iedere ronde slechts in de matige middenmoot eindigt, verdien je het niet om bij de laatste 4 te eindigen. Monkeysuncle heeft vaker bewezen hoog te scoren, dus die gun ik graag het voordeel van de twijfel.
Zwakste is er eigenlijk niet, behalve ik. Een tactische
Sanmol dan maar, alhoewel ik er eigenlijk geen goede reden bij heb.
Monkeysuncle: het minste geld verdiend met de speedronde, dus helaas krijg je mijn stem. Je mag trots zijn op je prestatie
Maar wie krijgt die laatste stem? Monkeysuncle of Sanmol? Of toch iemand anders waardoor het oordeel ligt bij de Sterkste Schakel
to be continued