Zoals gewoonlijk is er elk potje een kluns in de groep, en ik denk dat ik dat dit potje wel was.
Ik denk dat mijn irritatie bij sommige komt omdat ik de hele tijd al van de daken wilde schreeuwen dat ik de ziener was, maar dat is gewoonweg niet handig en soms echt klote. Toen Monkey deze rol claimde dacht ik in eerste instantie dat hij die opgeëist had gekregen door de groep. Daarnaast dacht ik dat dit nog eens interessant zou kunnen worden.
Toen ik uiteindelijk verontrustende berichten kreeg van Frank en Convans, die hinten naar mijn speciale rol, voelde ik me bedreigd en wilde ik hoe dan ook de ene wolf die ik zeker had gezien eruit werken. Dat Convans uiteindelijk aan onze kant stond was op een bepaald moment wel duidelijk, je legde het er te dik bovenop dat je een wolf zou kunnen zijn, dat je het in mijn ogen niet meer was. Dat was voor mij de rede om op Hillo te gaan, maar die was ook goed. Hiermee viel heel de theorie dus in diggelen.
Mijn insteek was om een willekeurig persoon te pakken als ik nog een nacht had mogen leven, dus wonder boven wonder was dit het geval, maar ja ik ging hier niet meer van uit. Stom! Balen, en dan wordt je een beetje boos, maar niet lang hoor. Dan kan ik vrij explosief zijn, maar daarna draai ik vrij snel bij. Daarvoor is dit spel te leuk.
Zoals ik ook al aangaf zat ik door mijn lijstje te turen en wilde ik Miek bekijken, dus was het uiteindelijk ook voor nop geweest.
Ik heb misschien een beetje veel geklaagd over het spelverloop, maar ik vind dat dat er soms ook bij hoort, dit is enkel om mijn standpunt kenbaar te maken en ter overweging voor eventuele verbetering. Dit was nooit in kwaad bloed.
En waarom kom ik nooit af van het burgemeester-stigma?