Enigszins verward van wat er zojuist op het toilet gebeurd was, keert Michael terug naar het restaurant, waar HIDM inmiddels zonder pruik, maar nog met boezem, aan tafel gegaan is.
HIDM: "Joe, liefie, hier zit ik. Ik heb maar gelijk een toetje besteld, des te sneller kunnen we samen naar huis."
Michael90 twijfelt even en kijkt dan naar de tafel achter HIDM, waar Molduck en Mitchkox zitten. Hij neemt een besluit en stapt op de twee af.
Michael90: "Luister eens even. Ik ben ervan overtuid dat er een fout gemaakt is bij de matchmaking. Volgens mij ben ik jouw ware, Molduck. En niet deze krachtpatser. Ja, jullie houden allebei van water en sport. Leuk. Maar wij houden allebei van spelletjes spelen Molduck. Las ik toevallig in jouw profiel. En daarbij hou ik van voetballen en wielrennen. Dus zeg het maar. Zullen we Mitchkox naar huis sturen en samen een dinertje nuttigen?
Molduck is zichtbaar van haar stuk gebracht en kijkt vragend om hulp naar Mitchkox, maar die heeft z'n mouwen al opgestroopt om Michael er eens even flink van langs te geven. Dat ontgaat ook Swifty en sanmol niet.
Swifty: "Kijk san, live action roleplaying. Zullen we meedoen?"
ViWiRu bekijkt het tafereel vanachter de bar, waar Miek nog steeds aan het werk is.
ViWiRu: "Zeg eens eerlijk Miek, heb je ooit zo'n mooie vrouw gezien?"
Miek: "Molduck bedoel je?"
ViWiRu knikt
ViWiRu: "Sinds zij binnen is gelopen in dit virtuele restaurant ben ik er niet meer bij met m'n gedachten. Ik heb zelfs geen tijd gevonden om m'n gezicht even goed te wassen, waardoor ik nog steeds onder hillo's bloed zit."
Miek haalt haar schouders op
Miek: "Ik snap je wel. Mooie dame inderdaad. Maar die Michael mag er ook wel wezen. Jammer dat hij gay is. Wat moet je nou met zo'n dragqueen als je ook the real deal kan krijgen. Snap ik niks van."
HIDM, die verslagen achter is gebleven aan tafel, besluit maar verder te appen met de mysterieuze Mysterious Boy. Gastheer D*N krijgt het in de gaten en loopt erop af.