#11:
India (was mijn favoriet in het begin. Maar ik wilde Zuid-Korea graag nog punten geven en in een opwelling heb ik India uit de top 10 gegooid
)
#12:
Israël (geweldig, zou het echte Europese songfestival zomaar kunnen winnen)
#13:
Libanon (een sterke inzending, klinkt gewoon goed, nodigt uit om mee te gaan zingen)
#14:
Vietnam (mooi nummer, maar had niet echt de herspeelbaarheidsfactor, na een paar keer ken je het wel)
#15:
Egypte (fijn, degelijk liedje. Het is gestrand op de 15e plek omdat de rest beter was. Ik vond de inzendingen deze editie erg sterk, en in een andere editie had dit zomaar 4 punten kunnen hebben!)
#16:
Thailand (grappig dat dit nergens op slaat maar toch goed klinkt. Stond aan het begin in mijn top 7, maar is toch nog weggezakt)
#17:
Colombia (niets op aan te merken)
#18:
Myanmar (toch een beetje te saai)
#19:
Argentinië (leuk fout liedje)
#20:
Mali (ik vond deze verrassend leuk, maar niet echt écht leuk waardoor ik het toch niet in de buurt van de punten kwam)
#21:
Zuid-Soedan (ik vind dit nog best een goede inzending, natuurlijk vrij veel autotune en het is niet echt mooi, maar ik vond het wel grappig)
#22:
de Filipijnen (niet heel bijzonder, maar het mag er zijn)
#23:
Canada (ik stoorde me een beetje aan het refrein, maar het is niet slecht)
#24:
Zuid-Afrika (ik heb dit liedje veel te hoog geplaatst aan het begin, daarna wilde ik er zo snel mogelijk vanaf
)
#25:
Japan (ik wilde dit wel leuk vinden maar ik krijg er gewoon hoofdpijn van)
#26:
Nieuw Zeeland (ongemakkelijk en saai)
#27:
Angola (te repetitief)
#28:
Verengde Staten (als je de USA hebt vind ik wel dat je je best moet doen om een echt onbekende artiest te vinden. Dit was dat niet bepaald)
#29:
Marokko (een kort stukje was geweldig, de rest was slecht)
#30:
Tanzania (ik kan me deze niet zo goed meer herinneren, maar ik was niet onder de indruk)
#31:
Cuba (zelfde als Tanzania)
#32:
Australië#33:
Mauritius (dit deed me echt helemaal niks)
#34:
Ghana (sorry maar nee)
#35:
Singapore (
)
#36:
Ecuador (dit was dat ongemakkelijke fluitje. Nee, volgende!
)
#37:
Jordanië (
)