Vind het heel lastig om te zeggen of Hindley zoveel beter was dan Hart. Vandaag in ieder geval niet. Donderdag denk ik ook niet. Hindley kon de sprint winnen want hij zat de hele tijd achter Hart (en Dennis). Als hij het gevoel had geweldig veel beter te zijn, had hij het niet enkel op een sprint laten aankomen. Ja, hij had het in ieder geval eens moeten proberen, maar ik verwijt ze verder niets. Hindley is ook nog jong, voor het eerst in zo'n positie. Het zag er ook langere tijd nog goed uit voor Kelderman, pas in die laatste km's verloor hij echt te veel. Achteraf is het makkelijk om te zeggen dat het alleen maar minder zou worden met Kelderman.
Je zou kunnen zeggen dat Sunweb al veel eerder de koers had moeten opblazen om verschil te maken. Ontbrak het misschien aan nog een goede bergrit in de tweede week, met een frissere Kelderman. Maar behalve op de Etna hebben ze Hart er ook niet echt afgekregen. Ik denk dat het een vrij eerlijke ronde is geweest wat dat betreft. (Uiteindelijk stuit je ook weer om een sterk en ervaren INEOS.) Tijdritten liegen helaas niet, zeker niet in de derde week. Kunnen altijd rare dingen gebeuren.