Hoop heel erg op Kruijswijk in de derde week. Tijdritten/echt lastige tijdritten later in de ronde zijn vaak wel in zijn voordeel, geldt ook wel voor Nibali. Een Kelderman in goede doen kan ook heel ver komen. Dus ik ga daar wel in mee. Fuglsang komt inderdaad altijd wel iets tegen, zeker in de tweede/derde week, en mijn argwaan vooraf deed me al doen besluiten hem buiten mijn selecties te houden. Vraag me af of Yates zich nog iets kan herstellen, dan wordt het nog een interessante klant. Maar dit was toch wel een veeg teken, zou je zeggen. Te vroeg gepiekt met de Tirreno en basis te smal na lockdown?
Top 5 met Kruijswijk-Nibali-Kelderman-Majka-??? acht ik zeer goed mogelijk. Almeida gisteren op wilskracht, hoe lang kan dat goed gaan? Misschien toch Fuglsang met een slechte dag of Zakarin die tijdens de ronde verbetert... Voor de Belgen zou ik Harm Vanhoucke wel leuk vinden. Pozzovivo verrassend nu, krijgt het vaak ook pas moeilijker in die derde week. Aangezien dit een rare ronde is, goed mogelijk dat er een klant komt die in een ontsnapping tijd pakt, en lang mee kan gaan en zo hoog eindigt.