Ik heb van alle ploegen de
voorlopige selecties ingevuld. Ik verwacht hier geen grote wijzigingen meer in t.o.v. de definitieve startlijst.
Controleer je ploeg even, want sommige namen heb ik vervangen, dus het kan zijn dat je ploeg nu incompleet is.
Er zijn nauwelijks duurdere opties bijgekomen en er is een heel scala aan onbekende goedkope renners om eventueel uit te kiezen.
Daarnaast is het 'minimumbudget' met goedkoopste reservebank goedkoper geworden omdat er meer goedkopere beschermde renners zijn.
Dat, samen met de uitslag van de poll, zorgt ervoor dat ik het prima te verdedigen vind als het budget
op 200 miljoen blijft Als er weinig variatie is komt dat denk ik eerder omdat er gewoon relatief weinig interessante renners zijn i.p.v. dat er weinig mogelijkheden/opties zijn met 200 miljoen.
Ik heb ook zelf nog even wat aangeklooid en er zijn heel veel combinaties te maken voor 200 miljoen met de interessantere renners. Sterker nog; het is met 200 miljoen zelfs mogelijk om de 2 duurste kopmannen en de 3 duurste beschermers te kiezen.
Met 200 miljoen zijn er hier verschillende varianten op te puzzelen (1 minder dure kopman en een 4e duurdere beschermer of 1 minder dure beschermer en meer geld voor helpers etc. etc.) Ik denk dat dat voor de meest interessante pool zorgt.