Better late than never
Even niet posten tot ik klaar ben, it's a lot.
Volgens mij is het nu nacht, hoi mede wolfjes
Leuke groep, mede wolf uit potje 1, de andere cupido, de inval burgemeester uit het succesvolle vorige potje en een newbie.
Hoi allemaal!
Inderdaad leuk! Ik ken jullie natuurlijk al wel, Daisy en D*N (mede dankzij eerdere spellen op RN ), maar Brent en burgemeester Renziboy volgens mij nog niet. (Gefeliciteerd trouwens met je verkiezingszege!)
Dus ik zal me even netjes voorstellen aan Brent en de burgemeester: mijn echte naam is Koen, ik ben 32 jaar oud en al 15 jaar lid van RN, alleen de laatste jaren niet meer zo actief. Ik ben vorig jaar teruggekeerd naar Nederland na 6,5 jaar in het buitenland te hebben gewoond (1 jaar Parijs en 5,5 jaar Florence). Nu woon en werk ik in Zwolle.
En nu mogen we dus samen het dorp gaan uitmoorden. Hebben jullie voorkeuren?
Naast het bepalen van een eerste slachtoffer, kunnen we misschien ook een lange termijn-strategie uitstippelen, afspreken hoe we ons gedurende de dag gaan gedragen en wat we in verschillende situaties doen, bijvoorbeeld als 1 van ons een target wordt. De kans lijkt me in ieder geval vrij groot dat de ziener nu als eerste DRenziboy gaat checken, omdat hij burgemeester is.
Dus laten we deze nacht goed benutten om ons voor te bereiden en de basis te leggen voor een overwinning van de wolven!
Hoi allemaal, dankjewel.
Het is zeer waarschijnlijk dat de ziener te weten komt dat de burgemeester een weerwolf is, dus is het zaak dat we niet de ziener maar de leerling eruit spelen, dan heeft de ziener geen middel meer om mij voor schot te zetten, voor zover de ziener dit al in het begin wilt doen. Natuurlijk is de ziener altijd meegenomen, maar denk dat het pokerspel interessanter wordt als de ziener geen vangnet heeft.
Ik denk dat de fanatiekelingen ook in de gaten zullen houden hoe of wie er nu tot morgenavond 8 uur online zijn en praten. En dit voor de volgende nachten ook zullen doen. Hou dit ook in de gaten en speel hierop in.
Verder ligt het er te dik bovenop om nu meteen Convans eruit te halen, aangezien de vete tussen D'N en Convans nog wel even kan borrelen en dit een leuke tweekamp in het spel kan veroorzaken.
Verder denk ik dat we hier een pittig goed team hebben dat wel weet wat ze aan het doen zijn, zeker nu er minder kans is dat we door onvoorziene omstandigheden gepakt kunnen worden.
Ik een wolf? Weeral?! Met DIT team? Normaal zou ik zo reageren toen Lucy ons succes wenste in dit wolventeam: https://youtu.be/jfDd5-x7YWI?t=268
Deze keer gooi ik het over een héél andere boeg en zal ik mijn aardige kant tonen met deze voor mij quasi onbekende ploeg! Ik ben dus Brent, ik kom uit België en ik ben één van de befaamde Pokémon mensjes. Ik denk dat deze editie enkel Chardo en Lödewijk meedoen. Het nadeel is dat dat beide losers heel goed zijn in dit spel en mij en mijn speelstijl kennen. Echter kan ik op RN heerlijk 'actief inactief' zijn waardoor ik voor hen ook een blinde vlek ben.
Verder heb ik er veel zin in, dat we de burgemeester in ons team hebben is toch al een kleine overwinning We zijn met 26 spelers, dus even centraliseren wat er allemaal is qua rollen:
Leerlingziener
Bodyguard
Zieke
Jager
Lycantroop
Magiër
Vrijmetselaar (x3)
Ziener
Bink
Burger (x8)
----
Weerwolf (x5)
Tovenaar
Volgeling
Wie de tovenaar en de volgeling zijn, daar hebben we voorlopig natuurlijk het raden naar.