Ik was blij met mijn score voor Mumu vandaag, want ruim over de vorige heen. Verdubbelt HDD die score zo ongeveer
Niet gemakkelijk vind ik dat
..ik snap er ook niks van
Eerste keer dat ik het speelde, en dacht vanaf het begin al 'oh, dit is beswel moeilijk, hoe heeft Swifty hier 345 gehaald?!'
Alleen ik bleef maar steeds dingen weg kunnen spelen, steeds weer nieuwe resources.. Toen ik in de buurt van je record kwam ging ik toch klein beetje stressen, werd het bord wat chaotischer en gevulder - waarna de kluwen toch weer te ontwarren was.
Denk ergens rond 450 of 500 dat ik echt wel dacht dat het klaar was. Had ook al superlang gespeeld, denk al 45m ofzo, omdat ik wel goede zetten probeerde te blijven doen. Paar zetten gemaakt alleen ter opvulling omdat ik niets kon, en de paar opties open te houden voor wat laatste puntjes. Ennnn toen lukte het weer om steeds nieuwe opties te blijven creeëren, terwijl 3/4 van het bord gevuld was.
Ik heb ook werkelijk geen idee of ik een volgende keer ook maar enigszins in de buurt kan komen.
Heb echter wel direct voorlopig even genoeg van het spel
Blijk verder wel echt beter in de denkspellen, idealiter zonder timer. De stress- en behendigheidsspellen bak ik veel minder van