Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Seizoen 3 van The Big Escape was echt heel goed ja, dus die zeker kijken Molcrazy! Seizoen 1 vond ik zelf ook leuk en seizoen 2 zou ik absoluut niet kijken, die was echt heel slecht.
https://www.npo3.nl/the-big-escape/AT_2071938via deze link kan je afgelopen seizoen terugkijken.
@MC: seizoen 1 had ook 2 Vlamingen Eva van der Gucht en Lieven scheire die meededen.
Juist, dat heeft Max me later nog verteld geloof ik dat het de bedoeling was dat ik eruit zou gaan. Nieky heeft me toen gered, volgens mij samen met hillo, Swifty en wouterv (en zonder dat ik wist dat ik toen het target was).En die Bjorrn, hij wilde in het begin een constructie opzetten om de stemmen te splitten. Geen slecht plan maar hij wilde 'toevallig' wel dat wouterv, molbelg en ik op andere targets zouden stemmen Jammer eigenlijk want volgens mij geloofde Bjorrn niet in een oprechte samenwerking toen terwijl dat wel de bedoeling was Logisch ook dat jij op de duur niemand meer vertrouwde en niet wilde samenwerken met mij: het hele spel hadden we nauwelijks contact gehad en dan is het moeilijk om te geloven in de oprechtheid van een bondje.
Nouuu leuk dat nakaarten Als ik het me goed herinner bleek dat jullie al van plan waren me snel eruit te stemmen, zelfs voordat ik Lan gered had (en hij me de ronde erna meteen backstabte)
WIDM online all-stars .
Dat zou ik ooit wel willen doen, maar dan een kortere reeks met minder kandidaten als zomervuller of zo.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
609 gasten en 7 vaste bezoekers