Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Volgens mij was Fabiann erbij als 'gelegenheidshost' omdat hij het jaren gepresenteerd heeft en gaat wouterv de volgende editie doen
Ik wil weer proberen mee te doen een volgende editie Kijken of weer iedereen zo "blij" is met mijn smaak
En anders kan je altijd nog meedingen naar een mooie SpacyColours bokaal
Die heb ik dan nog niet terug gelezen/gevonden. Iets met 0 punten halen ofzo?
Meest afwijkende stemlijst. Zit een hele berekening achter, als je naar verhouding de meeste punten geeft aan laag geëindigde liedjes kan je dat winnen.
Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat je er echt helemaal niets aan hebt als je een avatar-weddenschap wint. Iedereen moet er naar kijken.Ik kan die koekoeksklok van MV nu al niet meer aan.
Nou... als je van jezelf zegt een aparte smaak te hebben... dan krijg je van mij waarschijnlijk punten
Nu weet ik niet in hoeverre de smaak gewijzigd is op het forum het laatste jaar, maar daarvoor was mijn muzieksmaak redelijk afwijkend van de rest Maar punten geven mag altijd hoor
De smaak is echt wel veranderd hoor lolIk werd altijd top 10, zelfs een keer derde, met Amanda Seyfried zelfs, en nu ben ik al twee keer bijna laatste
25. LatviaIk kan deze vrolijkheid niet aan, sorry. 28. IsraelNiet slecht. Ik vind de coupletten best leuk, maar het refrein met de sound die je tegenwoordig in praktisch elk populair nummer hoort vind ik niks.30. LebanonIk hoorde geen verschil meer tussen ‘City of Lies’ en ‘Blinding Lights’. Ik had het gevoel dat ik een top 40-nummer aan het beoordelen was. Het dak ging er sowieso al niet vanaf.33. BelgiumDit genre vond ik een jaar of twee geweldig, maar nu word ik er echt niet blij van .35. IJslandIk vond het saai, lang en zijn stem vond ik niet mooi. Blijft jammer van een land als IJsland. Ik heb nog leuke IJslandse nummers liggen en mijn favoriete zanger komt er vandaan.36. EgyptLetterlijk elke noot klinkt vals.39. UkraineIk vraag me sterk af waarom dit ingezonden is. Wat naar.
En de tweede keer? Toen werd ik tweede... met een nummer uit Mongolië, mijn vierde keus
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
921 gasten en 5 vaste bezoekers