Wit-Rusland: Sorry, maar ik kan echt alleen maar verstaan dat ‘ie ‘Echt een, echt een mooi wijf!’ zingt.
Polen: Oh, het was me niet duidelijk dat je die 20 nummers door elkaar had gemixt en tóen had ingestuurd. Ja nee. Nee. Nee echt nee.
Noord-Macedonië: Mijn aantekening zegt: SAAAAAAAAAI. Dus dat geloof ik dan maar.
Libië: Iedere keer als dit nummer begint denk ik: huh, welk nummer is dit? En dan begint dat knulletje weer een paar keer te haperen en dan weet ik dat ik weer op ‘next’ kan klikken.
Georgië: Eh tja, de beruchte cover. Niets mis met covers, maar dan moet het wel een extra dimensie aan het nummer toevoegen en dat doet het niet. Ik ken leukere versies.
Cyprus: Dit land dacht vast dat de titel van het nummer ervoor heeft gezorgd dat Conchita het songfestival won? En het dan maar lekker vaak herhalen in de tekst?
Azerbaijan: Was het blijkbaar niet eens waard om iets bij op te schrijven.
Oekraïne: En ook hier geldt dat het overnemen van een winnende titel niet automatisch leidt tot succes. Wat een rommelige, cringy rockplaat.
Armenië: Wat een vreemd nummer. Rare timing kan soms best charme geven aan een nummer. Hier vind ik het vooral ongemakkelijk.
Ierland: De beste man heeft 7 weken bij elkaar ge-another-dayt. Letterlijk.
Luxemburg: Elke meid die deze stem opzet krijgt van mij standaard geen punten.
België: Oh nog een keer: SAAAAAAAAAAAAI.
Marokko: Nog meer vibrato en je kan verkocht worden bij Christine le Duc.
Israël: Ik vergeet dit nummer steeds. Misschien omdat ik het steeds niet afgeluisterd krijg.
Albanië: Net alsof je in één of andere slechte beachclub op Ibiza terecht bent gekomen.
Roemenië: Het lijkt op een ander nummer, maar ik weet niet welke. Dat nummer vond ik namelijk ook niet leuk.
Hongarije: Dat je nummer zo saai is dat je ter compensatie maar een naakte vrouw in je clip stopt.
Turkije: Ik vind dit vooral gewoon raar.
Libanon: Ik heb niet echt iets te melden over Libanon. Het is niet mijn ding.
Egypte: Het is zo vervelend als je de clip ziet en denkt dat er iets lekker rockerigs aankomt en dan komt er dit uit je boxen. Ik kan het niet eens omschrijven. Wat die drummer daar zit te doen weet ik niet, want horen doe je ‘m niet.