Беларусь: Hatari meets MARUV! Het klinkt nog best oké en dat voor een inzending van LdH, trekt nét aan het kortste eind voor punten…
Молдова: Lekker zomers! Jammer dat we ze al kennen van het Eurovisie Songfestival…
Тунис: Bijzonder liedje wel, het is alleen niet helemaal mijn smaak…
Израиль: Wel een leuk liedje, maar ook een beetje 13-in-een-dozijn…
Армения: Ik vind vooral zíjn stemgeluid niet zo fijn, maar origineel is het zeker!
Кипр: Dit is exact wat je verwacht vanuit Cyprus: geproduceerde powerpop dat altijd goed klinkt!
Венгрия: Fijne muziek, maar ook wel een beetje saai…
Марокко: Hit the road... Jack! Meh, het is oké, maar niet meer dan dat…
Словения: Niet verkeerd, zeker niet, maar ja het blijft niet echt hangen…
Египет: Na een paar keer luisteren, ben ik de op het eerste gehoor vals klinkende zang wel gaan waarderen!
Литва: Op zich een mooi liedje, maar blijft niet hangen…
Азербайджан: Ietsje beter dan Rüzgar, maar wat hebben die Azeri toch met deze goedkoopklinkende irritante sample?
Сербия: Een dappere poging, maar het is voor mij een 13-in-een-dozijn…
Черногория: Exact hetzelfde als bij Servië…
Иордания: Meh, ik vind zijn stemgeluid niet per se heel fijn…
Албания: Heerlijke balkanpop, maar ik ben nu wel benieuwd wie Amelia is...
Турция: Meh, ik ben bekend met betere Turkse muziek…
Oбъединенное Королевство: Instrumentaal zou het zeker een lekker nummertje zijn, nu niet zo…
Республика Чехия: Meh, beetje saai, blijft niet hangen…
Польша: Eens leuk voor de afwisseling, maar meer ook niet…
Словакия: Meh, ik ben gewoon nog hier hoor, beetje zeurderig nummer…
Латвия: Ik krijg hier een beetje K3-vibes van, brrr…
Испания: Ik had toch wel iets originelers verwacht van iemand die in Spanje heeft gewoond, jammer…
Ирландия: Wauw, dit liedje is echt vol gestampt met clichés…
Украина: Tsja, Ruslana kennen we natuurlijk al en Euphoria ook, oh nee wacht… mij te schreeuwerig…
Босния и Герцеговина: Natuurlijk heel grappig allemaal, maar echt een goed liedje is het natuurlijk niet…
Грузия: Dit is genieten geblazen, maar slaat natuurlijk helemaal nergens op…
Aндорра: Zucht, wat kan hier nu nog over zeggen…
Исландия: Kunnen we niet gewoon weer die regel invoeren dat het liedje niet ouder mag zijn dan 5 jaar? Ik wil nieuwe muziek ontdekken, geen ouwe meuk uit 1998…