Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ik hoop dat ik nog mijn eigen voorspelling waar kan maken, maar dat is misschien wishful thinking.
Estland is sowieso Fabiann.
Hoi! Zouden jullie mijn punten bekend willen maken? Dit zijn de punten van Estland:1 puntSpoiler (klik om te tonen/verbergen)North Macedonia2 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)United Kingdom3 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Tunisia4 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Turkey5 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Hungary6 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Croatia7 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Romania8 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Luxembourg 10 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Libya 12 puntenSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Russia Bedankt voor de vele punten die ik gekregen heb! Commentaren komen er dus aan en veel plezier bij de rest van de puntenuitreiking. Joee
En wie heeft de 2 pluspunten van Hongarije ingestuurd?Wie is wieSpoiler (klik om te tonen/verbergen)1) Griekenland - JaccoS2) Algerije - Wouterv3) Andorra - Molcrazy4) Jordanië - TimvDons5) Marokko - Brtdm6) Polen - Pac7) Wit-Rusland - LdH8 ) Oekraïne - Tim5799) Slowakije - Vermoljoen10) Albanië - Nieky11) Egypte - Maxwest12) Ijsland - Molduck13) Roemenië - MollenvangR14) Luxemburg - FrankLapidus15) Ierland - HappyDutchman16) België - Duncton17) Verenigd Koninkrijk - Aurynn18) Libanon - Sanmol19) Azerbeidzjan - Jann20) Tunesië - grasisgroen21) Cyprus - Michael9022) Letland - mrchipie23) Turkije - Brent24) Estland - B&W25) Hongarije26) Kroatië27) Libië28) Litouwen29) Servië30) Tsjechië31) Moldavië32) Georgië33) Rusland34) Armenië35) Israel36) Montenegro37) Bosnië-Herzegovina38) Slovenië39) Noord-Macedonië40) Spanje
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
944 gasten en 3 vaste bezoekers