Ahojte všetci!Voordat ik bekend ga maken welke landen er punten hebben gekregen, wil ik nog even op iets anders terugkomen:
Ik ga gewoon één van jullie mijn inzending laten kiezen
Kies een nummertje: 1 of 2. Degene die als eerste is, heeft gekozen
2
Jacco koos 12 seconden later voor nummertje 1. Als hij eerder dan KingLennart had gereageerd, dan was dit mijn inzending geweest:
Ik twijfelde tussen deze 2 liedjes omdat ik Where Did You Go eigenlijk heel tof vond, maar Time Is Ours vond ik bij de eerste keer luisteren een beetje aan de saaie kant. Toen ik het voor de tweede keer hoorde, vond ik het opeens heel leuk, vooral door dat koor op de achtergrond. Hierdoor twijfelde ik enorm aan welk liedje ik moest insturen, dus besloot ik jullie maar te laten kiezen
Uiteindelijk werd het dankzij KingLennart Where Did You Go en daar had ik niet echt problemen mee, dus dat werd mijn definitieve inzending waar ik volledig achter stond en nog altijd sta!
Oh ja, nog twee dingetjes: voordat de landen werden geloot, deed Michael een gok over welk land ik zou krijgen. Nu mag je één keer raden wat hij had gegokt. Ja dat land. Ook wil ik nog even Jordanië (4 punten) en Wit-Rusland (3 punten) bedanken voor de punten. De landen die nog aan de beurt moeten komen en Slowakije punten zullen geven, wil ik ook zeker bedanken!