Tijdens de eerste luisterronde ben ik feedback gaan opschrijven, alles wat achter het streepje staat heb ik gisteren opgeschreven:Algeria – Ja klinkt leuk! De vrouw zingt leuk, en ik stoor me niet aan de man. Het melodietje is leuk. Ja het refrein heeft ook een leuk refrein! 3/5
- Dit is zoveel keer leuker geworden na meerdere keren luisteren! Het heeft zelfs 12 punten. Dat had ik tijdens de eerste keer luisteren niet verwacht. En ik was blijkbaar zo aan het genieten dat ik niet eens normaal een zin kan typen.
"Ja het refrein heeft ook een leuk refrein!"
Belarus – Oei als tweede optreden betekent niet veel goeds… maar tot nu toe klinkt het leuk! Heel catchy, en nu het refrein en WOOOOW. Ik wou eerst zeggen dat ik het refrein niets vond en toen kwam dit opeens… WAUW IK MOET ZO HARD LACHEN DIT IS GEWELDIG!! 7/5
- Ja ik vind het nog steeds geweldig, maar het is toch ingehaald door een ander liedje. Wat is dat met liedjes die als 2e moeten optreden die ik veel punten geef. Normaal zijn die liedjes toch altijd het slechtst?
Moldova – Ik ben nog niet begonnen met luisteren en ik zie al 2 bekende ESC artiesten. Ik hoor nu “The Epic Sax Guy”. Het liedje is leuk maar niet speciaal. Het refrein is redelijk catchy, maar ik denk niet ‘wow dit is geweldig’, en met deze 2 goede artiesten had ik dat wel gehoopt. 2/5
- Er is niet veel veranderd, aan de regel die ik had, dat het stom is om ESC artiesten in te sturen, ben ik afgestapt. Dat is dus niet de reden dat het geen punten krijgt.
Iceland – Leuke clip, nee dat is dus niet waar. Maar zijn stem is heel erg fijn, wow. Die voice-crack! Het refrein vind ik wel leuk, en ik denk dat er in het lied nog een BOOM komt. Ik hoop het, even afwachten… Het is nu wel een beetje saai eigenlijk. Is de BOOM een draaiorgel solo? Blijkbaar. Oké het is voorbij, geen BOOM te vinden. 2/5
- Het heeft ooit in mijn top 10 gestaan, maar toch te saai. Maar die voice-crack vind ik nog steeds heel gaaf!
Croatia – Yaay een clip. Heyy botox! Welkom in de editie. Refrein is goed. Nu een overbodige BOOM, maar het is wel leuk. Ja refrein weer, eindelijk… Maar ja dit blijft leuk! Langdradig maar leuk! Jeetje weer die lelijke BOOM. Ik vond hem eerst wel leuk maar het klinkt gewoon irritant. Junior Songfestival DJ. Zo klinkt het, dus dat had weg gemogen. 3/5
- Ik ben die BOOM wel gaan waarderen eigenlijk. (Het stukje dat ze niet zingt.)
Jordan – Razz klinkt op papier leuk. Oh jeetje 5 minuten. Jeetje nee dit is niks. Zero points go to… Jordan. Oh accordeon yes, eindelijk iets interessants. Maar we zijn nog niet op de helft. Dus nee. Als ze dit samen proppen, alle leuke stukjes naar een lied van 3 minuten. Ja dan valt het mogelijk in de punten, maar nu dus niet. Sorry! De aftiteling helpt ook niet mee. 1/5
- Ik zou het nu een 2/5 geven. Maar nog steeds geen punten.
Lithuania – Ze deed dus al mee aan Eurovision, minpuntje sorry. Ik ben ook gewoon heel flauw. Klinkt niet gek maar ik ben niet “omver geblazen”. 3/5
- Die ESC regel is dus weg, maar nog steeds geen punten sorry.
Andorra – Ik ben zooo benieuwd! Lekker hip is die clip! Nee sorry dit is niks. Vervelend dat je pech hebt met Andorra, je zal ook van mij geen punten verwachten, al ben ik wel toondoof.
- Je hebt in ieder geval punten, maar dus niet van mij.
Bosnia & Herzegovina – Oh wow een thumbnail die zegt, klik dit niet aan! Maar ik moet het toch doen. En ik heb een lach op mijn gezicht, bravo! Jeetje wat leuuuuuk. Vingers knippen alert! Dikke rap nu. Clip is leuk! En toen de scene met P…. Ahahaha en nu de botox scene. Ik ga stukkk! Dit wint de award voor beste clip!! 5/5
- Nog steeds de beste clip, en dit kan je niet kijken zonder glimlach. Deze punten zijn dik verdient!
Slovakia – Leuke melodie tot nu toe. En nu is het refrein: geen leuke melodie. Zzzz dit is saai. Dit duurt 5 minuten, wat doen mensen ons aan? 1/5
- Mijn mening is niet verandert.
Poland – Please iets leuks, please iets leuks… Leuk concept! Maar het is rap… Oei ik vrees het ergste. De beat is wel leuk tot nu toe. Alleen geen clip verdorie. En oké ik vind het niets. Stomme rap. Beste Poolse liedje? Nou Color of Your Life is dus wel veel leuker, en verdorie die is van Spotify gehaald. Ik val inmiddels in slaap. Het is 20:56. Ik zal bijna moeten slapen. Dus ik hoop dat de volgende leuk is! Oh een twist, wat produce dingetjes. Nee ik vind het écht niks. Het liefst geef ik het 0, maar toch iets vanwege dit originele concept. 1/5
- Mijn mening is niet veran…. Zzzzz