Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Tellen voor commentaar op de nummers de gewone forumregels of mag ik mijn ongenoegen bijstaan met woorden die normaal niet zijn toegestaan?
vind je mijn liedje zo slecht?
Ik voel de bui al hangen
Ik ga heel controversieel zijn en zeggen dat ik het echt respectloos vind als iemand een artiest totaal gaat afkraken. Je kan een lied niet mogen om wat voor reden dan ook, maar ik vind dat alle 40 nummers een artistieke waarde hebben. De artiesten, composers en iedereen anders involved in het maken van een lied werken keihard om een resultaat neer te zetten. Als je een lied niet mag kan je dat ook voor jezelf houden. Letterlijk niemand staat te wachten om negatieve dingen te horen over het nummer wat hij/zij heeft ingestuurd. We zijn allemaal volwassen mensen, dus ik hoop dat we weten hoe we ons moeten gedragen in deze situaties. Hou het gewoon netjes asjeblieft - er is al genoeg ellende in de wereld vandaag de dag. Dankje.
Dat is toch net de charme van zo’n Song Contest? Je meningen een beetje extra in de verf zetten door grappige en harde commentaren?Je moet het vooral niet serieus nemen ook + iedereen heeft een andere smaak en mag dus enkele liedjes volledig de grond in boren toch?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
923 gasten en 5 vaste bezoekers