Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Hoe streng zijn jullie op clips? Ik heb namelijk wat potentiële liedjes, maar daar zit allemaal geen clip bij. Dat is natuurlijk een beetje het lastige: bekende liedjes word je op afgestraft, maar onbekende liedjes hebben vaak geen clip.
Ik heb mn minst favoriete land uit mijn pot, maar ik zal de komende weken eerst eens zoeken voor ik ga klagen
Ik heb een liedje gevonden waarmee ik ongetwijfeld 12 punten scoor bij KingLennart
Hoewel ik soms in mijn commentaar wel iets zeg over de clip, telt het in de praktijk eigenlijk nooit mee in mijn beoordeling
Ik neem aan dat we het dan naar Fabiann en Wouter moeten sturen en die geven het dan door aan JaccoS
Ja dat bedoelde ik.
Ik heb het winnende lied gevonden, maar ja voor een ander land uit de pot waarvan ik een land gekregen heb. Die bewaar ik even.
Ik vind het wel altijd stom als er alleen een lyric video of een stilstaand beeld is of zo, maar als het nummer gewoon goed is krijgt het wel punten. Het is soms wel het verschil tussen 2 nummers die ik vergelijkbaar vind
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
881 gasten en 2 vaste bezoekers