Dat was het punt niet schat, jij was zo hard aan het roepen dat het helemaal niet zo gaat in het echt, dus daar reageren mensen (terecht) op.
In deze editie zijn dat inderdaad de regels niet, dus de ranking is de ranking, maar ga dan ook niet doen alsof je het allemaal beter weet.
Thanks for the input. Ik respecteer je mening, maar we delen niet dezelfde verontrusting. Ik sta altijd open voor andere opinies en ideeën. De toevoeging van Brtdm is zeker welkom
. Bovendien, zal ik nooit iemand op zijn vingers tikken als diegene een andere mening heeft.
Brtdm en ik hebben gewoon een discussie op een normale toon. Er zijn geen glazen stuk gegooid, mensen overboord geduwd of pruiken gesnatched, dus "hard geroepen" vind ik beetje vergezocht. De definitie van geroepen is letterlijk: "
met verheffing van stem de aandacht van iemand trachten te verkrijgen" en die definitie past meer bij iemand anders dan bij mij.
Nu even on topic: zoals ik zei als de spelleiding de volgende keer een andere methode willt aanhouden hebben ze daar het recht op. Uiteindelijk bepalen zij de spelregels omtrent het songfestival.