Haha mijn biechten komen later trouwens allemaal nog...
En I agree met bvb Brent en Chardo die me flauw vonden/vinden, maar zoals eerder gezegd zat ik niet geweldig in m'n vel en daarbovenop kwamen geen nepruzie'tjes, maar echte rel met zowel sanmol als Brent. Die zijn weliswaar volwassen uitgepraat via pm, maar in combinatie met het niet zo geweldig voelen en die ruzies en het feit dat ik dan doorsla en denk "IEDEREEN HAAT MIJ!", draaide het dan ook nog eens zo dat ik in elk enigszins snerend grapje naar mij toe dacht dat iedereen me liever dood wou.
Met als gevolg dat ik op de top van mijn dramagehalte al mijn biechten heb ingetrokken, omdat ik vizioenen had van dat elk woord van mij ook weer op ingehaakt en aangevallen zou worden en ik er helemaal klaar mee was. En toen dus ook all-in op MV gegaan.
En later dan m'n biechten geherformuleerd.
Maar alles wat ik van afl 1 t/m 3 ofzo vond, gaat dus waarschijnlijk in afl 4 komen...
Nu, terugkijkend, allemaal zwaar overdreven en dramatisch. Heb het na Lodewijk's vertrek al een beetje gepost dat ik iedereen wel ben gaan begrijpen en leuk ben beginnen vinden. En wonder boven wonder vond ik het zelfs aangenaam om Sanmol hier in de reünie terug te zien/lezen.
Anyway, carry on!
Dat laatste vind ik eigenlijk wel een goed idee! Ik stemde bij deze poll altijd op mezelf
#metoo