Wat is de bedoeling van deze bar?
Volgens mij hebben wij goed nieuws voor jou, de_witte. Kijk eens goed naar het tafeltje het dichtst bij de toiletten waar niemand zit. Je ziet het goed, daar staat een schaakbord! Volgens mij kun je wel een aantal uurtjes bij ons vertoeven. Daarnaast heb ik een speciaal cadeautje voor jou van het huis na jouw tomeloze inzet bij de TIJDSLOT-opdracht: tweemaal coke! Hiermee bedoel ik dus Coca Cola en cocaïne (jouw favoriete kleuren).
Ik ga eens even in de andere bar kijken
Tot straks als de andere bar sluit en wij nog uren open blijven om van het leven te genieten!
Brent, wat fijn om jou weer eens te zien na al die tijd! Sta je nog steeds achter je keuze om uit het spel te stappen omdat je de Mol al doorhad in de derde aflevering en het spel daarom geen uitdaging meer voor je was?
ik hoorde van onze flamboyante Lodewijk & Chardo dat het nu Fabulous cocktail-night is
Voor mij een Tequila Sunrise
Je hebt weer helemaal gelijk Focus! Die kun je bij Chardo bestellen. Ik moet nu echt de keuken weer in, want ik zie wat zwarte rook verschijnen. Ook kan ik het niet aan om zo lang zo dicht bij jou in de buurt te zijn. Ik ben er niet aan gewend om zoveel schoonheid mee te maken.