Maar jouw reactie komt nu wel over van een Trap Na. Van een actief lid mag je toch wel een beter reactie verwachten. Een voorbeeldfunctie.
Een trap na? Net alsof we bewust Chocomol hebben zitten pesten net zolang tot hij wegging ofzo
Hij heeft gewoon meerdere topics aangemaakt die beter bij een al bestaand topic pasten, dus zijn ze samengevoegd. Het enige wat voor zover ik weet verwijderd is, is een vraag waarom zijn topic verwijderd was - en daar hoef je zeker ook geen specifiek topic over te maken, dus logisch dat dat verwijderd is. Het zijn gewoon de regels, en daar heeft iedereen zich aan te houden.
En om vervolgens een topic aan te maken dat je stampvoetend wegloopt, vind ik persoonlijk dan weer nogal kinderachtig. Als je het niet eens bent met de beslissingen van een moderator bespreek je dat maar per pm.
Ik ben hier al vanaf het prille begin op het forum aanwezig, maar merk zelf ook dat de laatste jaren de mentaliteit verandert is.
Als je het hebt over het WIDM-forum: het was daar een tijd nodig om strenger in te grijpen, omdat er al een negatieve sfeer was. Dat is dit jaar weer meer losgelaten, en dat leek een stuk beter te gaan.
Vergeet ook niet dat als een forum groter wordt, dat er dan meer mensen zijn van wie niet iedereen zich weet te gedragen. Het is dan logisch dat er soms wat strenger opgetreden moet worden en dat er niet altijd dezelfde sfeer blijft als in het prille begin.