Alle City Plans zijn nu dus enkel nog de punten rechtsonder waard. Je hoeft niet meer per se te melden dat je er eentje hebt, je krijgt gewoon de punten en die blijven open voor iedereen. Wel maar één keer per speler (dus je kan niet 2 keer hetzelfde City Plan doen). RONDE 3115 10 12 Hierbij behaal ik mijn derde City Plan. Het spel is gedaan als iemand allesvol heeft, als iemand 3 kruisjes heeft moeten zetten omdat hij geen huisnummer kon invullen OF wanneer iemand alle drie de City Plans heeft behaald. Dat laatste is nu dus gebeurd... Game Over!
Dat wil zeggen dat nu de puntentelling gebeurt. En dat is als volgt (zie ook mijn eindresultaat bij twijfels):
1. Tel je punten van de City Plans bij elkaar op.
2. Vul per straat de punten in die je voor je park behaald hebt en tel ze bij elkaar op.
3. Schrijf je hoogst behaalde zwembadscore op.
4. Degene die de meeste temps gebruikt heeft krijgt 7 punten (Duncton volgens mij, want die heeft er 6 en Tim en ik 5. Weet nog niet of Lucy er ook nog 6 behaald heeft. If so, hebben Duncton en Lucy allebei 7 punten). En Tim en ik dus 4 punten omdat we 2e meeste hebben (ook bij eventueel gelijkspel van Duncton en Lucy)
5. Tel het aantal blokken van 1 huis en schrijf het naast de "x...". Doe het zelfde met blokken van 2, 3, 4, 5 en 6 huizen. Vermenigvuldig daarna het hoogste getal dat je in die kolommen nog over hebt met het aantal blokken dat je daarvan hebt en schrijf het resultaat op.
6. Schrijf je hoogste bis score op, dat zijn minpunten.
7. Doe hetzelfde met de minpunten die je kreeg omdat je geen huisnr kon opschrijven (maar volgens mij gaat iedereen hier sowieso 0 minpunten hebben)
8. Tel alles bij elkaar op voor je eindscore!
ik heb 111 punten, en jullie?