Robin, je kunt nu alleen voor Lodewijk spreken... Natuurlijk wil ik er ook graag uit. Maar wat Lodewijk zegt klopt bij mij niet. Ik heb zover ik weet niks in mijn kooi liggen. Ja, we hadden 10 emoticons gekregen waarmee je jullie op het juiste spoor moesten brengen. En die hebben we gebruikt.
@Robbie: nu niet mollen. Lees de openingspost nog even en je ziet dat er wel degelijk voor geld wordt gespeeld. En ja, er wordt als je die intro leest ook voor een persoonlijk voordeel gespeeld. Maar voor wie en wat? Geen idee. Het lijt mij dat in ieder geval alleen het geld wordt gewonnen als jullie ons bevrijden. En D*N kennende zal het mij niks verbazen als het eventuele persoonlijke voordeel ook alleen maar komt als de opdracht goed wordt voltooid. Maar nogmaals: voor wie dat voordeel dan is en wat dat voordeel is? Geen idee...
En nee, wij hebben ook geen flauw idee waarom nu net wij die oranje schermen hebben gekregen. Waren wij de beste 2 in de test? Waren wij na MV de slechtste 2 in de test? Of is het random gegaan?