De volgende nacht redde de Monk wéér het slachtoffer van de demon. Swifty zou het slachtoffer geweest zij, maar was gered.
De daarop volgende ochtend ging iedereen eerst naar de WC. Toen ze terug waren riep geest Lucy op om TIM te nomineren. Dit werd meteen gedaan door Convans, want:"Tim verklaart soldier te zijn, wat natuurlijk de ideale dekmantel is voor een demon. Natuurlijk gaat ie niet dood door de demon, want hij is het namelijk zelf.. Hij houdt zich ook erg gedeisd, maar ik heb je door!!"
Tim verdedigde zich:"Ik ben inderdaad de soldier, dus ik kan niet vermoord worden door de demon. Dit zou kunnen verklaren waarom er vannacht wellicht niemand vermoord is. De demon heeft mij gekozen als slachtoffer, maar dat kon niet."
Hij krijgt toch nog 5 stemmen, wat genoeg is om geëxecuteerd te worden ,tenzij iemand anders nog meer stemmen krijgt.
Plotseling springt gunslinger mrchipie tevoorschijn! Hij mag iemand van de stemmers van deze eerste nominatie neer schieten.... en doet dat ook! Zijn kogel treft de_witte! Men weet het nog niet, maar de_witte was de Scarlet Woman. De laatste minion die de Demon imp nog kon helpen.
En Timvdons kan ook nog elk momenteel eruit liggen tenzij er een nieuwe nominatie komt en die persoon meer stemmen krijgt. Tim wil uiteraard zijn eigen hachje redden en nomineert Jacco, maar vindt niemand die daar in mee wil gaan. Hij is de enige die JA stemt op Jacco's eliminatie. Tim's dagen zijn geteld en hij wordt geëlimineerd.
De spelers wachten in spanning af of er verder gespeeld wordt. Als Tim de Demon is, is het nu waarschijnlijk game over (al weten zij niet dat de Scarlet Woman, die de rol van Demon overneemt als de Imp dood gaat en er nog 5 of meer spelers zijn, niet meer in eht spel zit).
Er wordt verder gespeeld! Ze weten het nog niet, maar Timvdons was de Soldier, die niet door de Demon vermoord kon worden, maar nu door zijn eigen volk opgehangen werd.
Een nieuwe nacht biedt zich aan en De Demon valt Daisy aan! Is zij beschermd door de Monk?
Nee, want zij was zelf de Monk en die mag zichzelf niet beschermen. Daisy's kracht is dus weg. Het gaat ondanks de tegenslag van zijn twee dode minions weer de goede kant op voor de Demon.
Jacco heeft Tim's rol die nacht kunnen bekijken en brengt het nieuws naar het dorp dat ze inderdaad de soldier hebben opgehangen. Maar meteen daarop wordt hij genomineerd door Michael!
Jacco probeert zich nog te verdedigen:"Ik ben een undertaker zoals ik al meerdere keren heb gezegd
. Dat kan Tim bevestigen, want hij weet dat hij een soldier is."
Geest Lucy:"Hij had ook al gezegd dat ie een Soldier was grapjas."
Jacco krijgt 4 stemmen, wat genoeg is om geëlimineerd te worden. In een laatste poging om zich te redden nomineert hij zijn eigen nominator: Michael. Maar die was de eerste dag al bevestigd als virgin omdat Lucy stierf toen ze Michael nomineerde. Niemand ging dan ook mee in deze nominatie en het ziet er niet goed uit voor Jacco.
Maar plots is daar Swifty die Convans nomineert! "ik denk nog steeds dat Jacco goed is dus nomineer ik een ander"
Convans:"Ik ben in het hele verhaal met Spacy al duidelijk geweest denk ik... Spacy was toen dronken.."
Hij kreeg niet genoeg stemmen en JAcco legde het bijltje erbij neer. De Goeden waren de undertaker kwijt!
Brent, Convans, Swifty en Michael waren nog in leven en de reizigers Focus en mrchipie waren ook nog steeds levend op bezoek.
De volgende nacht viel de Demon Swifty aan. Zo bleven enkel Convans de Dronken Empath, Michael de bevestigde Virgin en Brent.... de Imp Demon over!
Demon Brent verspilde weinig tijd en nomineerde Convans! De Demon kreeg veel bijval van doden die hun enige stem inzetten om Convans te elimineren. Swifty, Tim, Spacy, Moni en de_witte spendeerden hun enige stem op Convans weg te krijgen. Ook mrchipie en Brent stemden JA. Convans zou er heel waarschijnlijk uit liggen.
Maar er was nog altijd mrchipie de gunslinger die iemand van de stemmers van de eerste nominatie per dag mag neerschieten. mrchipie hoort bij het goede team... maar heeft ie Brent door of niet?
Hij neemt zijn gewer.... richt.... en...
Schiet op Brent!
Op het nippertje heeft het volk de Demon verslagen en wint het Goede team: Convans, Daisy, Jacco, Lucy, Michael, Spacy, Swifty, Tim en mrchipie!
De rust keert weer terug in hun dorp...