Nou jongens, dit was het dan. Exit Brent, ik vlieg terug naar België (of misschien word ik in deze tijden in een luxehotel gedumpt)! Ik vond het enorm leuk om mee te doen aan dit spel, uiteraard was ik liever wat verder gekomen, maar dat is nou eenmaal de aard van het spel. Er valt elke week iemand af en dat is ook nodig om het spel door te laten gaan. Helaas was het deze keer mijn beurt, ik was niet de mol! Ik vergelijk me graag met Renate Verbaan omdat ik gelijkaardig als zij in het spel sta. Een beetje bitchy en hysterisch, maar eigenlijk gewoon wel goed in de grond. Ik vond het fijn dat ik sommige mensen van dit forum beter heb mogen leren kennen en dat we het zo gezellig hebben op Discord. Het laat het hele spel vanuit een heel ander perspectief zien en dat is juist fantastisch. Ik wil graag Dennis bedanken om dit zenuwslopende spel op dergelijke goede manier te organiseren. Zelf heb ik al tweemaal de eer gehad om het te organiseren op andere fora en ik weet hoeveel tijd er in kruipt. Petje af, want je doet het uitstekend. Ik wens de kandidaten graag enorm veel succes, ga door met het ontmaskeren van de mol! Oja, soms snapte ik echt niets van een opdracht. Maar ik snapte de opdracht heel goed, hoor!
En ja ... als derde afvaller kan ik tot slot niets anders dan mijn bericht af te sluiten met een
legendarisch afscheid.