Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik hoor (en lees) toch echt Engels in een liedje uit een land dat Engels niet als landstaal heeft...
Ja ik vind dit dus eigenlijk niet kunnen geen engels = geen engels
Niet dat het voor mij iets uit maakt, maar wouterv heeft toch zelf ergens gepost dat een of 2 zinnen tussendoor wel mocht?
Een verdwaald zinnetje Engels mag toch wel? Zolang het maar niet het hele nummer overneemt.
niet als het niet gesproken wordt, maar hou het zeker bij. Er komen nog edities genoeg
Zie de elfde editie: https://www.realitynet.org/songfestival-home3#festival11
Dat vind ik ook. Heb het nummer net gehoord... en als dit dus mag, dan had ik eigenlijk voor mijn land een ander nummer in willen zenden...
Zeg moet ik nou van al die landen de vlag herkennen?
Zo, alle liedjes voor een eerste keer beluisterd. En om eerlijk te zijn...Spoiler (klik om te tonen/verbergen)...vind ik het niveau behoorlijk tegenvallen! Het wordt nog knap lastig om de 10 liedjes voor de punten te bepalen.
Dat. Al ben ik nog niet op de helft, dus wie weet wordt het nog geweldig.
Ik merk vooral heel wat liedjes met miljoenen views. Ben ook nog maar aan een liedje of 20. Dus kan nog beteren?
Er is toch op zich niets mis met een liedje met veel views? Ik bedoel iets wat in China bijvoorbeeld populair is, heeft al gauw miljoenen views zonder dat het hier in Nederland per se bekend is. Ik vind het vrij ver gaan om een liedje af te rekenen op veel views als je het zelf niet kent.
Maar wat is het probleem met veel views? Het probleem is toch dat het dan ‘te bekend’ is? Maar waarom zou je iets afrekenen op ‘te bekend’ als je het zelf niet kent? Dan is het toch niet ‘te bekend’?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
968 gasten en 4 vaste bezoekers