Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
*Ik pak koffer 36 van de band en plaats hem op een kar naar de douane*
Over de koffer gesproken, hoelaat komt die binnen D*N?
Jullie hebben nu koffer 15, wil je die openmaken Tim? Oh en nu dus ook 36
Zou je nog eens naar de playlist kunnen kijken? Zodat we meer landen hebben.
Jullie maken koffer 15 open en vinden:Twee roze onderbroeken, een bh, Varkensvlees, een fluitje, aardappel, een muts, sla, bikini
Moeten wij hier iets mee doen?
Als het goed is kunnen wij dit linken aan antwoorden van de spelletjesfanaten.
Ah ja, ik zou ook nog een nummer beschrijven.Liedje 3:Oud nummer genaamd "Put your hand on my shoulder" (in ieder geval, dat zingt hij een aantal keer in het refrein) gezongen door een man en sowieso gezongen die van zichzelf Engels spreektIk ga nu nog eens de rest beluisteren
Zal ik nog eens proberen wat te gokken?
SOORY dat ik wat later ben! Kan iemand even een overzichtje maken aan gepakte koffers e.d. Ik heb totaal geen overzicht namelijk.
Landen schema: 21:00 Nederland, (koffer 20)Roemenië, Slovenië, Noorwegen, Spanje, Frankrijk, China, Saudi-Arabië, Rusland, Kazachstan, Iran, Bangladesh, Yemen,Thailand, Indonesië, Australië, Nieuw-Zeeland, Fiji, Nigeria, (koffer xx) => meel, bouilion en maisGhana, Marokko, (koffer 12)Madagascar, USA, Canada, Mexico, (koffer 36)Ecuador, Suriname, Brazilië, Landen (niet) door nummers Douane: 9/12FinlandOekraineIJslandIsraelIndiaTurkijeZuid-Korea gerecht 5 Zuid-AfrikaEgypteLanden (niet) door spelfanaten:Portugal (koffer 19)Landen (niet) door nummers bagagedragers: 2/12Argentinië Japan
Sanmol, zullen we koffer 36 ook openmaken?
Jullie maken koffer 36 open:Kokosmelk, anti-diarree pilletjes, tequila fan shirt, Peper, zand, Mais, sandalen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
413 gasten en 1 vaste bezoeker