Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Deze versie van Zonde van de Zendtijd met Samson & Gert Staat helaas niet meer op youtube
Letterlijk 0 euro verdiend deze aflevering
Jouw schuld D'N
2005: Marc-Marie Huijbregts2006: Richard Groenendijk2007: Alex Klaassen2008: Patrick Martens2009: Jon van Eerd, Hans Schiffers (dank je Chardo)2010: Barbara Barend2011: Hanna Bervoets2012: Frits Huffnagel2013: Kees Tol, Carolien Borgers (ik heb daar bewijs van uit eerste hand)2014: Freek Bartels2015: Margriet van der Linden, Rik van de Westelaken, Viktor Brand (gay seizoen)2016: Rop Verheijen, Ellie Lust2017: Thomas Cammaert, Jeroen Kijk in de Vegte2018: Simone Weimans2019: Rick Paul van Mulligen, Nikkie de Jager (als transgender dan maar dat was nog niet bekend van tevoren)2020: Claes Iversen, Johan Goossens, Jaike Belfor.De laatste jaren is de gemiddelde verhouding niet-hetero's enigszins toegenomen.
Laten we even tot de conclusie komen dat iedereen zelf mag beslissen van wie hij, zij of het houdt. Graag de discussie hierbij stoppen.Als ik een borrel kan krijgen, ga ik even wat berichten weghalen.
Jullie gaan echt gewoon te ver hoor, hoe durven jullie biseksualiteit in twijfel te trekken?! Ik ben namelijk zelf aromantisch biseksueel dus ik voel me echt gekwetst door jullie opmerkingen. IK HOOP DAT ACTIE ONDERNOMEN ZAL WORDEN WANT DIT IS SCHANDALIGAls jullie zo verder doen, dan stap ik uit het volledige spel!!!1!!!1!!!
Ik heb ook enkele berichten verwijderd.Let op wat je post, ik geloof graag dat het niet slecht bedoeld is, maar soms komt het aanstootgevend over.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
601 gasten en 7 vaste bezoekers