Klopt.
Alleen blijf ik het vreemd vinden waarom MoleBuster dan op Bjorrn heeft gestemd. Dat wekt toch de indruk dat MoleBuster ofwel al wist dat hij zou worden weggestemd (en niks wou weggeven), ofwel dat hij het niet erg vond om alle aandacht op zich te krijgen in de ronde daarna. Alsof het om een of andere reden duidelijk moest zijn dat MoleBuster een overvaller was.
Voeg hierbij de melding die gemaakt is dat MoleBuster forumspellen stress heeft wordt het best waarschijnlijk dat MoleBuster bewust zich terug wou trekken. ALS dit klopt dan zijn er twee valide wolf-stem-tactieken:
1. Stem op MoleBuster, dan krijgt MoleBuster wat hij wil en lijk je burger.
2. Stem op de next-likely-kandidate: mrchipie, dan blijven de wolven in controle, en kan optie 1) een dag later nogmaals geprobeerd worden.
Dan zou ik verwachten dat beide opties zijn uitgevoerd door de roedel wolven.
M'n analyse van eerder kan ik dan aanvullen met verdacht stemgedrag. En ik heb de stille(n) obv gesprekje Swifty ook toegevoegd. Waarbij van hen alleen Focus onduidelijk is omdat deze toch wel gepost heeft op dag 1.
Op basis van dit en m'n eerdere inactieven-discusie-overzicht (post 138 en 139
https://www.realitynet.org/forum/?topic=68534.msg2231880#msg2231880) zijn dit mogelijk overvallers:
DeWitte (mrchipie)
Lama1997 (mrchipie)
Ennasil (Swifty)
MV (Miek1999)
(DeWitte en Lama1997 zijn dus de twee van m'n verdachten die optie 2 kiezen)
Matig verdacht:
FrankLapidus (mrchipie)
SpacyColours (mrchipie)
Swifty (Molebuster)
B&W (Molebuster)
L Lawliet (niet gestemd)
MollenMania (LdH)
Kaaasje (mrchipie)
Molduck (MoleBuster)
Nieky (mrchipie)
SanderFMC (Molebuster)
Hautoa (Molebuster)
Jann (Molebuster)
Tim579 (Molebuster)
Jacco (Lucy)
En dit zijn burgers:
D*N, Daisy, Brtdm, DC en Belg
Onduidelijk:
Mrchipie, Vermoljoen, Mieke1999, Nieky, Linus, RobbieAzerty, TimvDons, Lucy, LdHMolletje, Focus