Ik zal mijn stem op Swifty even verduidelijken:
Ze was bij de directeursstemming eerst voor random stemmen, omdat we toch geen informatie hadden. Dan werd er een aantal keer genoemd dat random stemmen verdacht was om dan daarna op Brtdm te stemmen met de reden dat hij heel goed bezig was dus haar mening om random te stemmen werd opeens veranderd.
Ik denk dat ze dacht dat ze verdacht zou worden als ze random zou gaan en heeft ze daarom toch met een reden gestemd.
Vooral gebaseerd op hetgeen dat MM zei en met mijn theorie dat sommigen van de overvallers op Molebuster hebben gestemd, zie ik (nog) geen reden om mijn stem deze ronde te veranderen. Swifty stemde namelijk ook op Molebuster.
Ik denk dat ik nu maar eens ga verder werken bij de kluis. Het gaat hier wel goed maar het kan veel beter en sneller! Nog even eens goed proberen, maar daarna ga ik slapen. Als ik wel ga kunnen slapen, want na die 2 doden zou het zomaar kunnen dat ik morgen ook zal sterven omdat ik mijn werk niet goed doe. De kluis is nog steeds niet open dus die moet en zal ik zo snel mogelijk open krijgen, ondanks dat we rust krijgen. Kan ik rekenen op mijn teamgenoten om me te helpen?