Goed bezig!
Over Bjorrn: er was niet gezegd dat hij een gegijzelde was, toch? Misschien had hij een speciale rol en wisten de overvallers hiervan.
Mensen die heel hard tegen een inactief iemand wegstemmen waren:
Spacycolours, Mollenmania, LdHmolletje, De Witte, Lama en Lawliet
Explain yourselves honeys
Dat wil ik best doen, maar ik vind het onterecht dat je nu zo hoog van de toren blaast. Ik heb volgens mij niemand horen zeggen: "Laten we Molebuster eruit stemmen, want hij is een overvaller!", het komt nu toevallig zo uit. De werkelijke reden dat jullie hem weg wilde stemmen was heel anders, namelijk omdat jullie ook geen idee hadden en dus maar een inactief persoon weg wilden omdat dat leuk was voor het spel.
Ten tweede; de discussie over inactieve leden wegstemmen ging destijds vooral om leden als de Dikke Controleur. Hij was nog helemaal niet online geweest, en dat vind ik heel wat anders dan iemand als MoleBuster, die gewoon online was en in andere fora zat te posten, en wist van het spel maar hier geen posts plaatste. Dat vond ik ook verdacht.
En ten derde: voor de mensen die nu roepen: iedereen die op mrchipie heeft gestemd is een overvaller, dat is ook nergens op gebaseerd. Wie zegt dat hij nu plotseling onschuldig is?
Ik moet toch íemand stemmen. Nou, ik ben hartstikke blij dat jullie MoleBuster hebben gekozen. Jullie hebben een goede keus gemaakt, dus... chapeau daarvoor!