Dan is het trouwens interessant om te zien wie Lucy zogenaamd verdacht vond
Waarom vind je dat precies interessant? Als de overvallers Bjorrn doodden in de hoop dat Lucy mee zou sterven zou je als overvaller je juist niet op Lucy of Bjorn richten omdat dan bij de lunch duidelijk zou worden dat ze een gegijzelde was. Daarnaast als lucy daadwerkelijk lynch geworden zou zijn en Bjorrn zou meesterven zouden de wolven een lunch verspild hebben aan Bjorrn. Of bedoel je dat ook?
En tada Ldh zette Lucy even richting goed. Voor t geval ze wel zou sterven met Bjorrn en blijkt dat ze goed is?
Eens met dat mensen die actief pushten om Molebuster te stemmen minder verdacht zijn, meestemmers niet. Miek bijvoorbeeld, niet gehoord en wel op MB gestemd, waar ben je miekje?
D*N ik heb mijn mening al gegeven over inactieven stemmen. Ik vind ook idd dat Molebuster niet inactief was, maar iemand die niks inhoudelijks toevoegde, dat vind ik wel een gegronde reden om iemand te stemmen.
Of het duidelijk was dat Molebuster lynch zou worden weet ik niet, moet ik morgen voor teruglezen en even kijken wie stil heeft meegestemd en wie actief aan het pushen was.