Hehe bijgelezen. En nu heb ik nog ruim een half uur om na te denken op wie ik wil gaan stemmen. (als dit gepost wordt en jij dit leest al wat minder..)
Ja mensen ik had ook gehoopt wat actiever te zijn met schema's en dingen en ik vind dit een fantastisch spel maar met werk en ander bezigheden kan het ook wel eens druk zijn. En als je dan eenmaal achter loopt met lezen, haal je dat ook niet zomaar in. Volgens mij ben ik ruim een uur bezig geweest met bijlezen... en nu moet ik nog gaan nadenken. Ik voel de druk...
Ik zie niet zo dat als molebuster was blijven leven zijn stem op Bjorn verdacht was. Ik zie zijn stem vooral als een we hebben niet zo veel aan zijn stem als hij dood gaat. Dat geeft mij het idee dat hij zelf het idee had dat hij dood zou gaan. Maar goed dit is al wel door meerdere gezegd in vergelijkbare vorm en hebben we dus nu niks meer aan.
Ik vind verschillende dingen verdacht:
- Ik vond Swifty wat verdacht onder meer omdat ze in het verhaal zichzelf en Daisy vrij pleitte ahv vampieren die niet tegen licht kunnen maar het dan wolven noemen. <ik ga nu even mijn mond houden om de overvallers niet op ideeën te brengen>. Swifty's andere berichten terug gekeken en geeft me geen goed gevoel, maar ook weer niet zo dat ik denk, ik stem op haar.
Ik vind het vrij pleiten van Swifty naar Daisy toe dan op een of andere manier ook verdacht naar Daisy toe. Maar uit haar berichten heb ik nog niet iets heel geks kunnen ontdekken (behalve in het meegaan op ldh)
- Ik vind Jann verdacht omdat hij Swifty om o.a. bovenstaande reden verdacht vind (haha, ironisch dus vind ik mensen die hetzelfde denken verdacht
)
-
Wat ik minder verdacht vind:
- Belg. Stemde Lucy en dat triggerde mij om wat posts van hem na te lopen. Klinkt helder.
- Mollenmania
Met deze opmerking over ldh was ik het eens, ongeacht of ik LDH verdacht vind (en zijn wiskunde van geen kanten klopt, maar goed dat is niet per se overvallerig) dus ging ik even terugzoeken op het forum wie ldh noemde. Maakt hem voor mij minder verdacht.
- Lucy, om reden dat Bjorn dood is en cupido dingen. Maar goed, kan natuurlijk ook strategie zijn om zichzelf vrij te pleiten aangezien meerdere mensen haar daardoor niet meer zo verdenken.
Ik post alvast want aaarg... zo ga ik niet snel genoeg om voor half 10 een keuze te maken.
edit: overigens dit is totaal geen verdachte lijstje of zoiets. Maar ik ging gewoon wat mensen af en schreef mijn gedachtes er over op, maar vanwege tijdsdruk kan ik niet genoeg mensen af gaan naar mijn zin.