want volgensmij doe ik juist de dingen die een overvaller nooit zou doen. aka veel praten en online zijn, mensen keihard verdenken en dat open uitspreken,dingen zeggen als dat ik op toneel les zit?erdacht werd gemaakt hebben de overvallers zich gesplitst op mij en mb
Wolven/overvallers zijn nooit in 1 hokje te plaatsen. Ik heb genoeg wolven meegemaakt die de meest actieve speler waren... En die ook mensen keihard verdachten, met zeer geloofwaardige onderbouwingen. Daarbij vind ik het persoonlijk juist wolfs dat je hierop de nadruk legt, van dat een wolf/jij als wolf zoiets nooit zal doen
Ik vind LdH heel opvallend in deze analyse
- Hij noemt dat hij nooit op inactieven stemt (wolfs)
- Hij noemt zonder argumentatie mensen die hij vertrouwt (hoezo dan?)
- Hij valt mij aan met foutieve wiskundige benaderingen.
1. Ik heb al tweemaal aangeduid waarom ik nooit op inactievelingen stem enkel omdat ze inactief zijn. Als je even terug zoekt heb ik geprobeerd uit te leggen waarom in mijn ogen meestal enkel de wolven in het voordeel zijn bij het eruit stemmen van een inactieveling. Dat in dit geval de inactieveling toch een overvaller blijkt te zijn doet er even niet toe. Dat wisten we op het moment ook niet. Overigens, waarom is het niet willen stemmen op een inactieveling wolfs?
2. Had ik ook al uitgelegd: (Volgens mij) Brtdm kwam helemaal aan het begin met de vraag of iedereen iemand die ze vertrouwde en iemand die ze niet vertrouwde neer te zetten. Dat heb ik dus gedaan. Daarbij zijn er toch meerderen die dat ook hadden gedaan, dus waarom val je enkel mij erover aan?
3. Als je mijn 'wiskundige' berekening van mijn vorige post leest kan je toch niet ontkennen dat mijn zichtwijze (ook) juist is? Daarbij, zoals gezegd ben ik nooit een wiskundig genie geweest... Maar volgens mij is de kans 1 op 14 groter dan de kans 1 op 17?
Lol, dus als er maar 2 mensen op MoleBuster gestemd hadden was de kans volgens jou 50% dat daar een overvaller zit???
Jij verdraait hier compleet mijn woorden. Leg jij het dan eens wiskundig uit als je daar zo goed in bent. Misschien kan je mij dan overtuigen, want op dit moment heb je alleen maar commentaar zonder dan te zeggen hoe het volgens jou zou moeten zitten.