Om even te reageren op de Dikke Controleur: je doet je naam zeker eer aan door alles van gisteren eens na te lopen. Ik waardeer je inzet ook zeker. Toch ben ik het niet helemaal ermee eens. Je maakt redeneringen zoals “dit is (on)wolfs omdat ik weet dat ik burger ben”. Dat is oncontroleerbaar voor iedereen behalve jij, dus niet zo objectief en het haalt het totaal van je lijst onderuit.
Ook, en dit vind ik nog belangrijker, trek je veel te snel conclusies aan het begin. Iedereen kan het ermee eens zijn geweest om op een inactieve te stemmen, ook de overvallers. Je geeft wel aan wie er allemaal onwolfs zijn volgens jou, terwijl het pas zou moeten tellen vanaf het moment dat MoleBuster werd genoemd. Ook dit vind ik dus twijfelachtig, omdat een overvaller gerust voor de inactieve kon zijn gegaan, omdat Molebuster helemaal niet in het vizier lag.
Daarom kan ik zelf dan ook vrij weinig met je eindscores en je 4 verdachten.
Overigens kan mijn stem voor vanavond nog naar iedereen gaan. Mensen afstrepen of verdenken vind ik in deze fase van het spel erg ingewikkeld. We zien van elkaar nog te weinig (en van sommigen al helemaal). Ik ga nog maar eens het een en ander nalezen.