Ik ben ook behoorlijk in de war hoor... maar wat wil je met nog 32 spelers
Ik wil ook niet iedereen die op MB stemde gelijk vertrouwen.
DC, je hebt er iig veel tijd in gestoken. Complimenten voor je analyse.
Overigens wel mee eens dat mensen die expliciet MB hebben geopperd omwolfs zijn, zeker de mensen die dit in het begin deden. De mensen die niets of weinig hebben gezegd erover en toch op MB hebben gestemd vind ik wel verdachter. Het zou zo maar kunnen dat deze mensen de discussie over MB hebben geobserveerd en ook maar uiteindelijk op hem hebben gestemd omdat ze zagen dat dat hij wel een meerderheid zou krijgen. Ze worden dan minder verdacht gevonden denken ze.
Even kijken wie eventueel deze tactiek gebruikt heeft. Het is een wild guess hoor. Ik zit er wel vaker nssdt met dit soort dingen
Dan noem ik als een van de mensen bij wie ik deze strategie zie Hautoa. Heeft op MB gestemd, maar nauwelijks iets gepost (omdat ze weg was, kan ik nog inkomen want je hebt ook een leven naast het forum).
Vervolgens is er de analyse van DC, de reactie van Miek die in mijn richting wijzen en komt met een argument dat ik minder fanatiek in dit spel zou zitten /meedoen dan anders en haalt ook nog eens mijn forumspellen verleden erbij.
Misschien dat ze dit even verder kan verklaren waarom ze dit vindt:
Mensen die op Molebuster gestemd hebben vind ik ook niet verdacht. Mensen die tegen het stemmen op Molebuster waren zijn wel verdacht.
Dat vind ik makkelijk gezegd als je zelf op MB gestemd hebt, door die hele groep als minder verdacht weg te zetten zet je jezelf ook als minder verdacht neer
Ik neig dus nu naar een stem op Hautoa omdat het allemaal wel erg mooi samenvalt en zelf zo lekker onder de radar te kunnen blijven. Maar ik wacht nog even af voor ik mijn definitieve keuze maak. Misschien heeft ze wel een goede redenatie
Is er trouwens iemand die iets met mijn hint kan over de Red Devils? Zit daar iets in of zwam ik? Voordat deze pagina's ondergesneeuwd raakt.