Allemachtig, een dag werken om die verrekte kluis open te krijgen, en we zijn alweer 12 bladzijden verder...
Maar wie nu te vertrouwen, en wie sturen we naar buiten?
De enige die ik zeker vertrouw is mezelf, maar verder? Bij Daisy en Lucy heb ik op dit moment zeker geen negatieve vibes.
Brtdm? Ik weet het niet, maar op dit moment geef ik hem een klein voordeel aangezien je als overvaller toch niet zo in de kijker wil lopen. Al zitten er wel wat haken en ogen aan zijn plan. Het is leuk om uiteindelijk te zien wie de ziener vertrouwt en wie niet, maar hoe weet je dan zeker wie de ziener heeft gezien? Degene die vertrouwt wordt? Of degene die niet vertrouwt wordt. En stel dat de ziener pas heel ver in het spel gepakt wordt, kan het al te laat zijn om eventuele overvallers te pakken.
Linus? Ik mag zijn manier van spelen absoluut niet, maar of dat hem overvaller maakt? Ik weet het niet.
In wie ik minder vertrouwen heb op dit moment? In ieder geval SpacyColours en Focus. Bij Spacy heb ik op dit moment een gevoel dat hij overal in meeloopt en bij Focus eigenlijk eender. Van beiden helpen hun posts nog niks bij de zoektocht naar de overvallers. Daarnaast ook Mrchipie bij wie ik het idee krijg dat hij ons subtiel in bepaalde richtingen probeert te sturen. Weg van eventuele overvallers... (zoals Frank al zei: Jacco; zou Mrchipie overvaller zijn, is de kans zeker aanwezig dat Jacco dat dan ook is) Vooralsnog neig ik naar een van deze 3 voor mijn stem van vanavond.
PS: ik ga zeker niet op een inactieveling stemmen. Dat heb ik nog nooit gedaan bij een Weerwolven-spel, en zal ik ook ditmaal dus niet doen. Als ik eerlijk ben heb ik dat altijd zonde van mijn stem gevonden, zeker gezien de gevolgen van uiteindelijk meermaals niet stemmen.
De enige die een voordeel hebben bij het stemmen op een inactieveling zijn de overvallers. Immers, hoeven zij niet bang te zijn het slachtoffer te worden. En een gemiddelde wolf zal nooit een inactieveling gaan voorstellen om te lunchen.