Een beetje teruglezend zijn er dus diverse opties waarop we kunnen stemmen maar eigenlijk weten we dus niks??
Statistisch gezien is de kans het grootste dat we, als we een niet-actieveling uitkiezen (dit moment dus Molebuster als ik het goed lees), we een gegijzelde vermoorden. Echter als Molebuster niet meer gaat reageren, zijn we die morgen/overmorgen alsnog kwijt oftewel gratis kill voor de overvallers
Is er van de mensen die veel ervaring hebben met Weerwolven iemand die ooit met zo'n grote groep heeft gespeeld? / misschien ervaringen kan delen over hoe zo'n spel in de beginfase is gegaan?
Wat zijn daarin de scenario's geweest?
- Inactieve iemand wegstemmen?
- Ieder voor zich bepalen?
- Mensen laten kiezen uit een groep verdachten?
Want ik heb het gevoel dat we de ideale oplossing qua stemgedrag niet vinden zo.
Wel ervaring met live weerwolven, maar 34 man niet. Bij spelletjesdagen waren er wel altijd 'als grap bepaalde mensen' die als eerste vermoord werden en wordt altijd besproken of mensen op de bank iets gemerkt hebben, maarja daar is nu geen sprake van
--
Denk dat we de echte aanknopingspunten pas krijgen als we weten wie als eerste weggestemd wordt en wie door de overvallers vermoord worden. Ik word hier niet veel wijzer van om eerlijk te zijn. (Ja dat is heel makkelijk gezegd DS).
Op wie ik stem? Qua spelplezier zou een niet-actieveling zoals MoleBuster de beste optie. Swifty of Lucy omdat andere hun verdacht vinden? Chipie wellicht? Ik weet het echt niet om eerlijk te zijn.