Vanuit het niets zegt Jacco iets over een onderbuikgevoel mbt mij, en dan zoekt iemand anders er een argument bij en dan ben ik ineens verdacht? Heel raar vind ik dit.
Waarom in hemelsnaam gaat Jacco ineens een willekeurige naam noemen mbt wie hij niet vertrouwt? Om de aandacht van zichzelf af te leiden?
Wat betreft het plan om een inactieve speler weg te stemmen: dat zou dan Jann worden omdat hij nog steeds niks heeft gezegd, terwijl hij wel online was om zijn stem in te sturen gisteren? Vind ik vrij verdacht, dat hij toevallig alleen daarvoor net op tijd online is geweest.
DC en MB zijn inmiddels wel actief dus vallen wat mij betreft van het lijstje inactievelingen af.
Wat betreft Lucy en Bjorrn: het lijkt me heel raar dat deze spelleiders zo overduidelijk de eerste dag al zouden vertellen dat zij door Cupido gekoppeld zouden zijn. Dat 'liefde maakt blind' zegt wat mij betreft eerder dat 1 van beiden overvaller is en de ander gegijzelde. Waarbij we nog geen clue hebben wie van de 2 wat is. 'Zeker in dit geval' kan ik ook nog niet plaatsen.
Op zich heeft De_witte wel een punt dat een collectieve naam noemen nu niet verstandig is omdat de overvallers daar dan makkelijk in mee kunnen gaan. Met random stemmen worden 3 of meer stemmen op 1 persoon al wat verdachter, dat geeft natuurlijk wel meer info mbt de overvallers.