Als ik dan toch iets verdachts moet zeggen is het vooral de grote aanwezigheid van sommigen, maar die niets inhoudelijks toevoegen. Die wel heel aanwezig zijn, maar wiens posts ons niks verder helpen.
Ik vind dit een goede opmerking. Ik zou eraan willen toevoegen dat degenen die niet veel aanwezig zijn, en in hun berichten ook geen enkele inbreng geven ook zomaar overvaller kunnen zijn. Het is makkelijk om weinig te zeggen. Dan is er niemand die je opvalt en verdacht gaat vinden, en voor je het weet ben je een week verder en zit de overvaller er nog in.
Oftewel: weinig nuttige dingen zeggen is verdacht.
Conclusie:
1. Inactieven verlaten het spel
2. Er ontstaan discussies dus meer clues om je stemmen op te baseren
3. Ook actieven worden gelyncht, wat goed is voor het spel ook!
Dat eerste klopt niet helemaal. Het duurt vrij lang voor dat zou gebeuren en dat is voor iedereen te voorkomen door één berichtje naar de spelleiders te sturen per dag.
honey
Haha, ik denk dat Brtdm het er nog steeds moeilijk mee heeft dat de meerderheid uiteindelijk niet voor de ‘absolute willekeurige’ is gegaan
Ik had verder zelf het gevoel dat het allemaal net iets té toevallig was dat net toen veel mensen hadden aangegeven bereid te zijn om op een inactieve te stemmen en DC’s naam werd genoemd, dat DC op dat moment online kwam en vrolijk mee kwam posten. Ik vind het opmerkelijk, maar het valt ook niet zo goed te vertalen naar een verdenking.