De missende antwoorden zouden inderdaad nog komen maar ik licht ze wel even toe adhv Monkeys lijstje
.
Nacht 1: wie stemde er nou anders? Telde Britney's stem mee? Of heeft iemand in het Mariah groepje juist op Rihanna gestemd? Wij waren als wolven natuurlijk ook compleet confused, we zaten elk in een ander groepje, wat natuurlijk wel fijn was.
Britney haar stem telde wel mee. De stemming ging per pm en dus anoniem, Britney zou alleen bij openbare stemmingen door haar vader betrapt worden.
Waar ging het mis? Het had mis moeten gaan bij Mrchipie, die opeens zichzelf vrijstelde en alsnog doodging door een flop actie
, maar die stemde wel volgens plan. Nee het was JaccoS! Ik weet niet of ie het zelf doorhad, blijkbaar niet, misschien dacht ie zijn stem wel aangepast te hebben? Maar zijn stem op Katy Perry is niet meer aangepast
. Daardoor werd het 4-4-4-4-2-1-1.
Nacht 1: wat betekende de hint '378'? San Marino? Daar bleef Molfreak Arno inderdaad nogal overtuigd van.
Klopt, San Marino
Nacht 2: wat betekenden de kamers? Was dat puur bedoeld voor Cardi vs Nicki?
Een groot deel van de nachten die ik had ingepland waren ook specifiek gericht op een aantal rollen zodat ze allemaal een keer in de schijnwerpers zouden staan tijdens de nacht. Nu zijn sommige nachten niet doorgegaan omdat die rollen er bijvoorbeeld super snel uitlagen. Deze nacht ging inderdaad vooral om Nicki & Cardi. Als ze in dezelfde ruimte terecht waren gekomen dan hadden ze elkaar opgemerkt en wisten ze dus met zekerheid wie de ander was. Dat gebeurde niet, dus kregen ze alleen te horen in welke ruimte de ander was gespot.
Nacht 3: Klopt het dat Sanmol, Bjorrn en Ricardo allemaal een extra stem kregen die ze een keertje konden inzetten?
Dat klopt!
Nacht 4: JaccoS, michael90 en ik kregen een Britney hint die we niet mochten delen. Een YouTube link van 'baby..one more time'. Daardoor dacht ik dat Britney bij me in de kamer zat en dat kon michael90 nog heel lang zijn. Grappig was dat doordat ik dat meldde mijn medewolven dachten dat ik een koppeltje met michael was. Achteraf is het vanwege de 'baby' toch Molduck, had ik ergens moeten kunnen bedenken. Was er nog meer, behalve Frank die in een hokje zat?
Bij Nacht 4 kwamen de kamers weer terug, deze keer lag de focus op Britney. Er was een "free Britney fan" doorgedrongen tot het gebouw die een hint naar Britney heeft achtergelaten voor de mensen bij de brievenbus. Dat was het nummer van Britney Spears - Hit me baby one more time (slaande op Molduck dus). Daarnaast was Franklapidus dus vast komen te zitten in de techniekkamer waardoor hij niet kon stemmen.
Nacht 6: Bjorrn gaf aan niet te weten in welk glas de tequila zat. Heeft hij daarover gelogen omdat hij het niet mocht delen? Of kregen Lucy, Belg en Bjorrn verschillende info?
Het was een mogelijk voordeel. Het voordeel werd dus verloot tussen de top 3. Belg had het voordeel gewonnen en wist dus waar de tequila zat. Maar die kon dat niet meer zeggen de volgende dag omdat ie toen dood was
.
Nacht 7: Wat was het nadeel van Sanmol geweest?
Hoe Sanmol zijn opdracht werkte: Sanmol was dronken en moest dus elke post alle woorden de letters door elkaar husselen. Voor elke fout die hij zou maken, zou hij een extra tegenstem krijgen. Hij kon wel weer sober worden als hij na elke persoon in het spel een keer een post zou maken. Dan zou hij weer normaal mogen praten. Dit gebeurde uiteraard niet omdat een aantal spelers vrij weinig deden posten, maar Sanmol hield zich netjes aan de dronken regels dus hij kwam de dag door zonder kleerscheuren
. Dat er een nadeel/consequentie was voor het niet halen van de opdracht was helemaal bedacht door Sanmol zelf.
Nacht 8: Wat was het voordeel van Brtdm?
Hij werd "vervloekt" waardoor alle stemmen op hem zouden terugkaatsen. Inderdaad voor hem niet zo nuttig, maar ja dat weet je niet van tevoren
.