Ik was er van overtuigd dat Daisy een wolf was, ze speelde echt anders. Geen burgemeester claimen bijvoorbeeld.. ik had moeten bedenken dat ze DRenziboy als burgemeester wel prima vond.
Die ene opmerking in de hackers PM blijft me achtervolgen.
Ja, ik wilde vroeger vaak burgemeester worden, maar dat bleek me, als ik wolf was, snel te nekken, dus besloot ik dat het niet meer wilde. Maar doordat ik de vorige ronde met mijn cupido rol een optie zag lang in het spel te blijven dacht ik, misschien moet ik dan ook maar weer eens voor de burgemeesterrol gaan, dan zit die iig bij een burger die niet snel geëlimineerd word. En dat pakte zeer goed uit.
Vergeet niet, toen ik de ziener was, wilde ik ook geen burgemeester worden. Dus de stelling dat als ik niet voor de burgemeester rol ga een wolf ben, gaat echt niet altijd op. Dus wie weet ben ik wel wolf als ik de volgende keer de burgemeester wil zijn. Ik ga hier natuurlijk wel wat mee doen.
Ik hoefde niet perse de burgemeesterrol bij DRenziboy (liever niet zelfs), maar de stemming leek al richting hem te gaan, dus ik dacht ik stem maar mee.
Verder moet ik wel even bekennen dat Convans gewoon álle juiste argumenten noemde om mij eruit te stemmen. Ik heb dat burgemeester topic maar voor de helft gelezen. Maar misschien pushte hij teveel, waardoor ik er net mee weg kwam in ronde 1; rondje 2 en 3 was de aandacht ff weg, en daarna kwam ziener Hillo natuurlijk naar boven, waardoor de aandacht ging naar de mensen die hij bekeek. Ik ben echt verbaasd hoe lang ik erin gezeten heb.
Meest frustrerende was Swifty's dood, ow wat was ik kwaad (op mezelf) - maar dat lezen jullie later wel terug.
Ik ben ook benieuwd naar de afvallers PM, wat er heeft plaatsgevonden vóórdat ik erin kwam uiteraard
Thanks Lucy