Brickwood van Marcel en Bibi sowieso 3 toffe finalebouwwerken, maar dit is mijn favoriet.
Mijne ook. Ik vond dit het meest een "masterbuild" zeg maar, als in een presentatie van je bouwskills. En dat er verschillende soorten techniekjes in zaten, superleuk. Dat het te "onsamenhangend" was was ik het eigenlijk niet mee eens; het filmthema, de letters en het klapbord als "logo" brachten het juist bij elkaar. Ik vond het echt een attractie waar ik wel een keer in zou willen
Sowieso vond ik Marcel en Bibi eigenlijk elke keer wel goed. Vaak originele en gezellige builds waar je vrolijk van wordt.
Maar ik vond de skipiste ook wel heel tof en ben absoluut blij met de twee jongens als winnaars. Waren eigenlijk ook altijd wel goed, en is natuurlijk gewoon een superleuk duo.
Het kasteel vond ik zelf iets minder, maar dat is ook niet zo mijn ding. Het gedeelte met de groentes en zo vond ik wel supertof.
het gebruik van speciale onderdelen en technieken. (Hoe noemde hij het ookalweer?)
NPU (nice parts usage)
(ik ben een beetje bekend in het wereldje want Lego is een van mijn hobby's, naast de mol
Dus ik vind best wel tof dat zulke niche Lego-kreten gewoon op de nationale tv langskomen
)
Ben ook wel benieuwd wat dat gaat worden met die kinderen volgende week