- Kim die Mariana meteen vergeeft, wat was dat?
- Hugo die zich ontpopt tot tactisch meesterbrein, top!
Deze groep is zo lief voor elkaar en zo aan het genieten. Dit is niet meteen de spannendste tv, maar wel leuk.
1. Ik denk dat dit 2 situaties kan betreffen: of Kim heeft veel praatjes op het moment dat ze eruit gaat en van Mariana weg is, om op het moment zelf als dag en nacht om te slaan. Of we hebben weinig gezien van wat er gebeurde op het eiland in de gesprekken. Vond het in elk geval wel heel gereserveerd/geforceerd overkomen, hoe de dames op elkaar reageerde, dus ik verwacht het eerste. Je zult het toch met z'n tweeën moeten doen, dus dan kan je maar beter een beetje lief doen...
2. Moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp wat je daarmee bedoelt? Misschien dat ik iets over het hoofd zag, maar volgens mij werd er tussen Eva K., Tim en Hugo gewoon gesproken over wie er uit zou moeten gaan, maar konden 2 van de 3 daarin precies niks uitvoeren...
Tim vond ik daarin veel tactischer, toen hij Eva K. überhaupt meenam! Of doel je op het verstoppen van de ananas, want dat was absoluut heel subtiel