ik vond het een leuke aflevering.
Maar vooral door de spanning van wat er volgende week (vandaag dus) gaat gebeuren.
De verontwaardiging van Fien en Akwasi snap ik niet helemaal. Dat ze teleurgesteld zijn snap ik wel maar om nr 4 van je bondje nu te verwijten dat zij niet meer in je bondje zit. Laten we eerlijk zijn, als ze met zijn 4-en overblijven dan ligt Mariana eruit.
Ze moesten gewoon tevreden zijn dat niet de vorige aflevering Akwasi moest vertrekken en deze week Fien.
Ik vroeg me ook af waarom er geen duel tussen Rijk en Kim was. Dat zou logisch geweest zijn en dan deze week een duel tussen de winnaar en Akwasi. Misschien doordat Frank heeft opgegeven waardoor er een extra plek vrij is.
Ik hoop dat de winnaar naar de samensmelting gaat. En de nr 2 naar Duivelseiland en de verliezer naar huis. Ik hoop alleen voor Rijk dat hij dan niet naar Duivelseiland moet. Hij verdient het in mijn ogen wel het meest. Maar Kim vond ik deze aflevering voor het eerst echt sympathiek en Akwasi is 1 van mijn favorieten.
Nu zijn de kampen 5 en 5, ik verwacht een teamproef of een algemene proef waarbij 1 afvalt, resteert 9 mensen aangevuld door de winnaar van Duivelseiland.
Voor de spanning zou het het leukst zijn als Kim terug komt, dan is Mariana haar bondje met Tim en Calvijn kwijt en moet ze zich ergens anders aansluiten. (Eva en SharyAnn?).
SharyAnn heeft het gevoel dat zij heel slim is, doordat ze Hugo doorheeft. Volgens mij heeft iedereen Hugo door. Haar bondje met Thomas is een bondje van niks, want die stapt zo weer over naar Tim en Calvijn evt aangevuld met Kim.
Als Akwasi terugkomt dan is er weer het bondje Fien, Yvette en Akwasi. Die zouden dan steun kunnen zoeken bij Hugo. Want die beseft ook wel dat zijn bondje met team zuid erg zwak is. Wordt interessant.
Ik merk ook dat ik enigszins aan het doordraven ben.
Maar ik verheug me op vanavond.